top of page
Yazarın fotoğrafıMentos

Yükleme Ekranı Yine Değişiyor!

Oyunun son güncellemesi olan 16 Temmuz güncellemesinde The Sims 4 yepyeni bir görünüme kavuşmuştu. Ancak bir çok kullanıcı yenilenen yükleme ekranını beğenmemişti.


Ancak değişmesinin sebebi ne yazık ki diğer haber sitelerinde yazdığı gibi Simmerların beğenmemesi değil, bir Twitter kullanıcısının EA'e yazdığı bu tweet ile ilgili:

Twitter kullanıcısı: ''Size yalan söylemeyeceğim. Benden çıktı. Çok da umursamıyorum. Hala yükleme ekranının çok parlak olduğunu düşünüyorum. Özellikle deinsanların sağlığını etkilediğinde (migren mağdurları hakkındaki orijinal kendi paylaşımınıza bir bakın)! Yeni pembe saç için sabırsızlıkla bekliyorum!! ''

EA Isaac: ''Yükleme Ekranı biraz hararetli bir konu oldu, Oyunlar ekibi ne yapabileceklerini görmek için ekranı inceliyorlar. Onlara bizzat kendim oyuculardan oldukça fazla gelen geri bildirimleri yolladım. O yüzden kesinlikle farkındalar. -Isaac''


Hatta yazanlara göre çok sayıda oyuncu tarafından migren, baş ağrısı, bulantı, baş dönmesi ve fiziksel ağrı ve rahatsızlığa neden olan şikayetler bildirilmiş. Bunun üzerine SimGuruFrost yükleme ekranının değişeceğini açıkladı:

''Simmerlar, yükleme ekranımızdaki renk kullanımı ile ilgili görüşlerinizi duyduk ve ayarlamalar yapıyoruz. Aşağıda şu anki yükleme ekranı ve altında ise Ağustos yamamızda yayına girecek olan yeni yükleme ekranı bulunmaktadır.''

69 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page